Oe­fen voor je the­o­rie-exa­men

In de Bibliotheek kun je gratis oefenen voor je theorie-examen met het programma van theorie.nl. Kom langs en oefen voor je auto-, motor of bromfiets rijbewijs.

Hoe werkt het?

In de Bieb

Ben je in de Bibliotheek? Dan kun je aan de slag op één van de computers of kun je op je eigen laptop met ons wifi-netwerk verbinden. Dan hoef je je niet in te loggen. Bezoek theorie.nl, klik op het examen dat je wil oefenen en start je oefenexamen.

Op de computers kun je inloggen met je gebruikersnaam en pincode. De pincode is de maand en het jaar waarin je geboren bent (MMJJ).

Thuis of ergens anders

Wil je buiten de Bieb oefenen, bijvoorbeeld vanuit huis? Word dan (t/m 17 jaar gratis) lid van de Bibliotheek. Klik vervolgens op één van de oefenexamens hieronder en log in met je pasnummer en wachtwoord.

Bekijk onze abonnementen

Auto

• Inclusief gevaarherkenning!
  • 65 vragen per examen